čtvrtek 18. června 2015

Konference Bethesdy

Jak už jsem psal, tak na konferenci Bethesdy jsem zaspal. Koukal jsem na stream od Hrej, která byla v devět ráno. I když jsem zaspal asi o patnáct minut, tak jsem o nic nepřišel. A nyní vám povím své dojmy.

 Bethesda zahájila konferenci Doomem. 

Já to udělám zrovna tak.

Doom odpálil start a to jak na plátně, tak i v sále. Já osobně si myslím, že by měl být spíše na konci jako velké vyvrcholení a završení konference. Při první ukázce ze hry jsem si vzpoměl na dobu kdy jsem hrál prvního Dooma a jak bych si docela rád zahrál tuto novou verzi. Pobíhat z brokovnicí s hudbou na uších a odreágovat se trochu masovou střílečkou. Trochu mě zarazilo poměrně morbidní pojetí a přehnané scény, kdy rukama drtíte a trháte nepřátelé. Všude krve jak z filmu Quentina Tarantina, ale budíš asi to k tomu patří a po chvilce mi to ani nevadilo. Najednou další šok v podobě motorové pily, kterou řežete ruce chudákovi zombíkovi kterej se jen bránil. Uříznutí ramene s kusem trupu, rozkrojení hlavy vejpůl a následné odkopnutí ... nevím, nevím. To asi nebude pro mě. Né, že bych byl bačkora, ale je to na mě asi trochu zbytečně morbidní. Navíc to trvá hrozně dlouho! To už raději odpravím hnusáka jednou ranou z brokovnice a užiju si to víc než deseti-sekundovou animací.
Pak nám ukázali stavění arény. Sice je to snadné a možná i intuitivní, ale já nejsem zrovna dvakrát nadšenej builder arén či map. Navíc to vypadalo jako Quake III aréna. Což bylo před deseti lety parádní, ale nevím jestli to dnes bude stačit.
No a pak další ukázka z "pekla". Sice tam dali minibosse, ale po chvilce mi to přišlo už repetetivní a začínal jsem znova usínat. Nevím jestli to bylo tím, že jsem těsmě předtím vstával a nebo tím videem. Navíc ano chápu, že chtěli ukázat co nejvíce zbraní a arzenál je poměrně slušnej. Jenže já hraju stylem: Jedna zbraň - dojdou náboj = druhá zbraň. (Pokud dojdou ve všech zbraních náboje, tak pak ano je nařadě motorovka, která se v tomto případě jistě hodí.) Takže jsem opět nechápal neustálé přepínání zbraní. Mám z Dooma rozporuplné pocity. Na občasné odreágovaní proč ne, ale jinak to bebude nic pro mě. Tak a jedeme dál!


Další velkou herní pecku, kterou nám ukázali je nový Fallout.

Když jsem si myslel, že Doom měl být na konci jako velké odhalení a finále, tak jsem se spletl. Myslím si, že Fallout dali správně nakonec. Měli k tomu hodně co říct a hodně toho ukázali. Mimo jiné i novou mobilní hru která je bohužel zatím jen na Iphony a také dárek do sběratelské edice.
Předchozí díly Fallout jsem bohužel nehrál a velmi se za to stydím. Rád bych třeba zkusil Fallout New Wegas. Ani né proto abych někde naskočil do této série (to bych si spíšeměl zahrát Fallout 3), ale protože jsem slyšel, že je to opravdu dobrá hra. Nový Fallout 4 vypadá opravdu dobře. Jak po grafické stránce, tak i po příběhové a navíc máte sebou chlupatého přítele který vám bude pomáhat. (Snad neumře). Jak jsem psal, že mě nebaví stavět arény a mapy, tak mě zas naopak baví si stavět svoje obydlí, vesničku, nebo hrad či pevnost. Hodně se mi líbil princip stavění - Z toho co najdete si postavíte dům. Také různé obranné vychytávky, věže, pasti a mnoho dalšího společně s kraftěním zbraní. Je to hra kterou bych opravdu rád zkusil. :-)

Zbylé hry z Bethesda konference mi nepřišly né nezajímavé, ale spíše k nim nemám co napsat. Tak nějak mě nechali chladným. Jsou jistě zajímavé a pěkné, ale není to můj šálek krve či Nuka-Coly.

Žádné komentáře:

Okomentovat